Darmowa dostawa od 99 PLN

Reklamacje i zwroty

1. Zwroty towarów

1.1 Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, jednakże dotyczy to wyłącznie produktów, które nie naruszają zasad higieny i bezpieczeństwa zdrowia.

1.2 Ze względu na specyfikę asortymentu oferowanego w sklepie La intima Perla, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów:

  • intymnych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • mających bezpośredni kontakt z ciałem, takich jak bielizna, gadżety erotyczne, produkty do masażu intymnego, środki pielęgnacyjne itp., jeżeli zostały otwarte lub użyte.

1.3 Produkty, które nie zostały otwarte, używane ani zniszczone, mogą zostać zwrócone, pod warunkiem że są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu oraz nie noszą śladów użytkowania.

1.4 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową na adres: sklep@laintimaperla.pl, podając numer zamówienia oraz szczegóły dotyczące zwracanego produktu.

1.5 Koszty wysyłki zwrotnej ponosi Klient, a zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego towaru, o ile spełnia on wymogi zwrotu.


2. Reklamacje produktów

2.1 W przypadku wad fizycznych lub prawnych zakupionych produktów Klient ma prawo złożyć reklamację.

2.2 Reklamację należy zgłosić mailowo na adres: sklep@laintimaperla.pl, podając następujące informacje:

  • imię i nazwisko,
  • numer zamówienia,
  • opis wady,
  • żądanie reklamacyjne (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy).

2.3 Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego, Sprzedawca poinformuje Klienta o procedurze dalszego postępowania, w tym o konieczności ewentualnego odesłania produktu.

2.4 Towar zgłaszany do reklamacji musi zostać dostarczony w stanie umożliwiającym weryfikację zgłoszonych wad. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca dokona zwrotu kosztów przesyłki towaru reklamowanego.

2.5 Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania i poinformować Klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.


3. Wyłączenie odpowiedzialności

3.1 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania towaru przez Klienta, a także za niewłaściwe przechowywanie produktów lub ich stosowanie w sposób niezgodny z instrukcją.

3.2 W przypadku produktów intymnych, wszelkie reklamacje związane z ich stanem higienicznym będą rozpatrywane indywidualnie, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa dla wszystkich Klientów.

Warunkowy dostęp do sklepu

Treści dostępne na tej stronie są przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich (18+). Wchodząc na tę stronę, oświadczasz, że masz ukończone 18 lat i zgadzasz się na przeglądanie treści o charakterze erotycznym.


Klikając "TAK", potwierdzasz, że spełniasz warunki dostępu.